Horesta

 

Holdninger

Skiltning

Der er brug for mere engelsksproget information og kommunikation for at gøre Danmark tilgængeligt for internationale turister. Danske byer halter langt efter andre europæiske byer, når det kommer til skiltning målrettet turister. Derfor er HORESTA også tilfreds med, at der langt om længe er kommet skilte til seværdigheder og på engelsk i København.

HORESTA mener, at der i hele landet bør sættes målrettet ind for at øge skiltning og kommunikation på engelsk samt generelt at øge skiltningen til hoteller og attraktioner mv. til gavn for turister.


Tilbage til Mærkesager

 

login  



Få et login/password >Har du glemt dit password? >

Nyhedsbrev

Tilmeld dig HORESTAs nyhedsbrev og hold dig opdateret på branchenyt, lovgivning, arbejdsret, fødevarer og miljø
Tilmeld nyhedsbrev >

PRESSEKLIP

Hollandsk hotelkæde på vej til København20-04-2018Københavnerhotel får nye ejere20-04-2018Dansk operatør skal drive Moxy-hotel i Norge20-04-2018Flere turister vælger Danmark uden for sæsonen20-04-2018Aalborg-hotel lander økologisk bronzemærke20-04-2018Lübker Golf genåbner20-04-2018Handicappede beskyttes mod diskrimination19-04-2018Kan 3D-lyd og flydende campingvogne lokke flere turister til?19-04-2018