Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I podcasten Lederskabet fortæller Anders Barsøe, der adm. direktør i Letz Sushi og bestyrelsesmedlem i HORESTA, hvordan det er svært at få medarbejderne, som er der i forholdsvis kort tid, til at kommunikere kædens formål – at redde verdenshavene. Det skriver Lederstoft.dk.
”Helt kynisk kan man sige, at det drejer sig om at få vores gæster til at forstå, hvor meget bedre den sushi, de spiser hos os, faktisk er for verden. Men hvis der for eksempel er travlhed fredag aften, rykker kommunikationen om bæredygtighedsagendaen ned af ranglisten hos vores ansatte,” siger Anders Barsøe.
I podcasten får Anders Barsøe råd fra Michael Uhrenholt, der blandt andet foreslår, at Letz Sushi beregner den enkelte medarbejdes indsats for at redde verdenshavene, så de ansatte helt konkret kan se, at de gør en forskel.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024