Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I sidste uge kunne den danske sushikæde Sticks’n’sushi fremvise sit bedste regnskabsresultat i en årrække. Den positive nyhed kommer dog med en bitter udsigt til, at fremtiden bliver hård. Men det er ikke på grund af kundernes loyalitet og behov, fortæller adm. direktør Andreas Karlsson til FødevareWatch.dk.
”Der er ingen tvivl om, at prispresset i industrien er steget gevaldigt. Men i forhold til vores kunders appetit og de tal, som vi har haft siden juli, så holder vi godt ved og kan vise sunde tal i lyset af, hvordan hele verdenssituationen er lige nu,” siger Andreas Karlsson.
Kæden har netop åbnet sin tiende butik i Storbritannien og har dermed 25 i alt, hvor der er 12 i Danmark og tre i Berlin.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024