Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sticks'n'Sushi indtog London for første gang i 2012 og har med sine nuværende 10 restauranter i og omkring den engelske hovedstad konsolideret sin plads som en favorit på den britiske sushiscene. Nu kan de britiske sushiselskere se frem til den karakteristiske Sticks'n'Sushi-oplevelse i helt nye omgivelser med lanceringen af mindst to nye restauranter i 2023, skriver FødevareFokus.dk.
I et ellers udfordrende marked har det forgangne år hos Sticks'n'Sushi budt på lanceringen af et nyt menukort, en helt ny visuel identitet, restaurantåbning i Berlin og ikke mindst flotte resultater på tværs af alle tre markeder i Danmark, Tyskland og UK.
”London har et enormt potentiale, og vi holder løbende øje med nye muligheder. Når vi skal åbne nye steder, specielt i udlandet, så ser vi meget på, hvad det er for et område, og hvordan vi kan skabe en oplevelse for gæsterne, der favner vores visuelle udtryk og samtidig har en reference til det lokale miljø. En restaurant skal passe ind i bybilledet, men samtidig stå som noget unikt, der afspejler vores DNA,” fortæller Andreas Karlsson, administrerende direktør hos Sticks'n'Sushi.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Old Irish Pub runder 400 millioner og slår rekord for omsætningen
25-04-2024
-
Nordjyde overtager tre Sunset Boulevard restauranter
25-04-2024
-
Lalandia lander rekord-overskud
25-04-2024
-
Sønderjysk luksushotel headhunter kendt restaurant-trio
25-04-2024
-
Nu sætter Kolding Kommune populær og meget centralt placeret vandrehjem til salg
25-04-2024
-
Kæmpe familie-restaurant slår dørene op i Helsingør
25-04-2024
-
Aro er klar til næste Michelin-stjerne
25-04-2024