Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sammen med destinationsselskaberne har VisitDenmark identificeret over 500 autentiske danske oplevelser, der nu skal repræsentere Danmark som The Land of Everyday Wonder (Landet med Dagligdagens Underværker, red.) i den internationale markedsføring. Det skriver Turistmonitor.dk
For at finde de mest autentiske oplevelser har VisitDenmark udviklet en model med tre trin: historien, destinationen og transformationen. Modellen hjælper med at identificere den emotionelle krog i hver historie, hvilket giver mulighed for at tilpasse dem til forskellige kanaler og målgrupper.
Tre eksempler, der symboliserer den autentiske danske sjæl og har potentiale til at fascinere, inspirere og involvere globale rejsende, er det sønderjyske kagebord, Svanholm Kollektivet og Hjorths Keramikfabrik.
Læs hele historien på turistmonitor.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kurhotel Skodsborg leverer fremgang og overskud
21-05-2024
-
Nyt stort hotel på vej i Odense
21-05-2024
-
Verdenspremiere på ny AI-turistservice ved Vesterhavet
21-05-2024
-
Arvinger sender endelig berømt hotel på markedet
21-05-2024
-
Får plads ved bordet: Campingpladsejer skal være med til at udvikle jysk destination
21-05-2024
-
MCH fylder 70: Oplevelser for 45 millioner gæster siden 1954
21-05-2024
-
Søskendepar køber kitsch byhotel
21-05-2024