Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
På den anden side af sommeren melder flere sjællandske attraktioner og en enkelt på Lolland nu, at de trods regnvejret i juli, stadig har haft ganske pæne besøgstal. Det skriver Turisme24.dk.
Hos Sommerland Sjælland, den mest besøgte attraktion inden for Destination Sjællands geografiske område, betyder regnen, at parken har fået færre gæster, end man havde forventet. Alligevel rundede man den 9. september gæst nummer 200.000, og det er blot fjerde gang i forlystelsesparkens 38 år lange historie.
I 2022 rundede Sommerland Sjælland 246.000 besøgende, hvilket var 4,6 procent højere end i 2021.
BonBon-Land i Næstved kan også melde om en god sæson, selvom at gæsteaktiviteten i år har været atypisk. BonBon-Land oplyser ikke sine besøgstal, men de fortæller dog, at forlystelsesparken indtil videre har haft flere besøgende, end man har budgetteret med.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotelejere forudser et mere frit marked efter afgørelse om Booking.com
16-05-2024
-
Stor hotelkæde går i offensiven: Igangsætter kapitaludvidelse
16-05-2024
-
Strategien om ”ro til det fortravlede liv” bar frugt
16-05-2024
-
Paustian-ejer sælger luksushotel i København for trecifret millionbeløb
16-05-2024
-
Hotel er stadig til salg
16-05-2024
-
Madmod og mavesmerter
16-05-2024
-
Danske restauranter går skaldyrs-bonanza
16-05-2024