Efter to år med nedlukninger i restaurationsbranchen, er der nu investeringsplaner på menuen i Dagrofa Foodservice. Det fortæller adm. direktør Niels Miles Frandsen, der i sidste uge kunne præsentere regnskab for foodservice-virksomheden. Tallene er på både top- og bundlinje uden overraskelse er blevet påvirket af, at deres kernekunder - nemlig restauranterne - havde lukket i store dele af 2021, skriver FødevareWatch.dk.

Det har dog ikke afskrækket direktøren, der har et investeringsbudget for året, som han selv beskriver som ”ambitiøst”. Her er planen, at det digitale univers skal vokse frem mod 2023, og at værdikæden skal i fokus, så rejsen fra lager til kunde bliver så gnidningsfri som muligt.

”Med vores nye digitale platform skal vi være bedre for kunderne – altså restauratørerne, så det er superhurtigt at handle ved Dagrofa. Hurtighed er et behov på markedet, hvor tid og mandskab er en mangelvare, og de efterspørger værktøjer, hvor vi kan hjælpe med det. Derudover skal det bidrage til, at de drifter hurtigere samt inspiration. Det er en markant satsning, men den er nødvendig.”

Læs hele historien her.

Log ind