Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Aldrig før er der blevet solgt så mange tangprodukter fra Jens Møller Products i Herning. Den store mængde tangperler, tangkaviar og tangbaserede rejer redder virksomheden efter et svært år med store prisstigninger i hele forsyningskæden. Det fortæller adm. direktør, Jens Christian Grønvall Møller, til fødevarewatch.

I det nyligt offentliggjorte årsregnskab for 2022 fremgår omsætningen ikke, men den har i virksomhedens levetid aldrig været højere end sidste år.

Specielt har Jens Møller Products’ nyeste produkt, tangrejen, drevet salgskurven opad. Tangrejen kom på markedet midt i 2022 og har ifølge direktøren et større potentiale end kaviar.

Tangvirksomheden er tilstede i cirka 30 lande fordelt over fem kontinenter.

Læs hele historien på fødevarewatch.dk – kræver login

Madklubbens omsætning faldt

Restaurantkæden Madklubben må notere et markant lavere resultat end ventet – færre nye restauranter og stigende omkostninger presser regnskabet.

Wolt udvider trods underskud

Den danske leveringstjeneste Wolt tabte penge i 2024 trods vækst, men fremtiden byder på ekspansion og nye partnerskaber.

Log ind