Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Åbninger for åbningernes skyld og vækst for vækstens skyld har aldrig rigtig været tilgangen i Original Coffee. Det skriver Fødevarewatch.
Alligevel har selskabet formået at skabe en forretning bestående af 16 kaffebarer og tre franchises i løbet af selskabets 12 år lange historie - og i 2023 tilmed en overskudsgivende en af slagsen.
Målet er at skabe en gruppe af kaffebarer, hvor hver bar virker så lokal som overhovedet muligt. Kunderne skal helst gå derfra med en følelse af, at det er den eneste Original Coffee-kaffebar i byen.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny tjeneste fylder de københavnske restaurantborde
24-09-2024
-
Bühlmann Hotels præsenterer ny ledelsesstruktur
24-09-2024
-
Pizza Hut vender tilbage til Danmark med stor ekspansion
24-09-2024
-
Dansk gourmetpioner Jan Cocotte-Pedersen er gået bort
24-09-2024
-
Ny daglig leder hos Comwell Centralværkstedet i Aarhus
24-09-2024
-
Zócalo udvider med sund fastfood til danske provinsbyer
24-09-2024
-
Popl Burgers vinder titlen som Danmarks Bedste Burger 2024
24-09-2024
-
Small Danish Hotels indgår strategisk partnerskab
24-09-2024