Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Åbninger for åbningernes skyld og vækst for vækstens skyld har aldrig rigtig været tilgangen i Original Coffee. Det skriver Fødevarewatch.
Alligevel har selskabet formået at skabe en forretning bestående af 16 kaffebarer og tre franchises i løbet af selskabets 12 år lange historie - og i 2023 tilmed en overskudsgivende en af slagsen.
Målet er at skabe en gruppe af kaffebarer, hvor hver bar virker så lokal som overhovedet muligt. Kunderne skal helst gå derfra med en følelse af, at det er den eneste Original Coffee-kaffebar i byen.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen sætter rekord med millionoverskud og vækstplaner
25-04-2025
-
Stærk vækst i amerikanske turister til Danmark
25-04-2025
-
Mangel på arbejdskraft bremser vækst i turismen
25-04-2025
-
Tysk momsnedsættelse bekymrer dansk turistbranche
25-04-2025
-
København får international bæredygtighedscertificering
25-04-2025
-
Falsled Kro løfter resultatet til millionniveau
25-04-2025
-
Nye ejere skal føre Molskroen videre i samme ånd
25-04-2025
-
Alle museer i Odense har nu Green Attraction-certificering
25-04-2025