Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Tivoli åbner den 4. april, bliver det med et omfattende program, der skal trække både danske og udenlandske gæster til Danmarks største turistattraktion.
Med 4,25 mio. besøgende i 2024 står forlystelseshaven klar med blandt andet 200 koncerter, tre festivaler og 45 events.
Fredagsrock og LørdagsHits byder på navne som Bryan Adams, Black Eyed Peas, TV-2 og Michael Learns to Rock. Glassalen får en ny restaurant drevet af holdet bag formel B, mens Tivolirevyen får premiere med Linda P. i spidsen.
Derudover vender Dronning Margrethes eventyrballetter Askepot og Klods-Hans tilbage. Sommerens oplevelser inkluderer også havefestivaler, nye madoplevelser og en hyldest til Pippi Langstrømpes 80-års fødselsdag.
Investeringerne i haven og oplevelsesprogrammet skal styrke Tivolis position som en moderne, kulturel helhedsdestination midt i København.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotelhandler tegner sig for rekordstor andel af ejendomsmarkedet
10-05-2025
-
Milliardpotentiale i vinterturisme: Q1 skal booste København
10-05-2025
-
Tidligere hotelchef i Washington DC skal lede boutiquehotel i Ørestad
10-05-2025
-
44 kunstportaler skal gøre Odense til international kulturby
10-05-2025
-
Erfaren brancheprofil skal løfte Hotel Phønix
10-05-2025
-
Påskens placering sender overnatningstal ned
10-05-2025
-
Rekordmange amerikanere vælger København som feriemål
10-05-2025
-
Økomærke giver Vingsted adgang til offentlige kunder
10-05-2025