Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Joe & The Juice har testet en fuldt digital butik uden personlig ekspedition og oplever, at kunderne bestiller mere og fravælger færre køb.
Ifølge distriktschef Lauritz Samuelsen reducerer den digitale løsning kø-barrierer og øger bekvemmeligheden for passagererne.
Københavns Lufthavn ser samme tendens og investerer i et nyt multi-kiosk-koncept, hvor rejsende kan bestille mad fra flere restauranter i én transaktion.
Lufthavnens direktør for shoppingcentret, Michael Clausen, fremhæver, at digitale løsninger øger effektiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Også den kommende udvidelse af Terminal 3 vil inkludere flere digitale services.
Læs hele historien på Finans.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025