Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Joe & The Juice har testet en fuldt digital butik uden personlig ekspedition og oplever, at kunderne bestiller mere og fravælger færre køb.

Ifølge distriktschef Lauritz Samuelsen reducerer den digitale løsning kø-barrierer og øger bekvemmeligheden for passagererne.

Københavns Lufthavn ser samme tendens og investerer i et nyt multi-kiosk-koncept, hvor rejsende kan bestille mad fra flere restauranter i én transaktion.

Lufthavnens direktør for shoppingcentret, Michael Clausen, fremhæver, at digitale løsninger øger effektiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Også den kommende udvidelse af Terminal 3 vil inkludere flere digitale services.

Læs hele historien på Finans.dk (kræver login)

Joe & The Juice er tilbage i plus

Juicekæden har vendt underskud til overskud og oplever rekordomsætning. Ny kapital og ambitiøs vækststrategi skal sikre ekspansion på kernemarkeder og nye regioner.

Debatten om drikkepenge ruller videre

Hvordan drikkepenge gives og opfattes er under forandring i takt med nye betalingsvaner og teknologiske løsninger. HORESTA deltog tidligere på ugen i DR Aftenshowet for at fremhæve behovet for fleksibilitet og respekt for gæstens oplevelse.

Log ind