Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Ifølge adm. direktør hos Sunset Boulevard, Jens Broch, er organisationen styrket for at sikre en massiv udvidelse.

Sunset Boulevard har haft fire år i træk med vækst, med en gennemsnitlig årlig vækst på 22 pct.

Fremgangen skyldes blandt andet en digital transformation med selvbetjeningskiosker, online bestilling, drive-in koncept og loyalitetsprogrammer.

Et nyt medarbejdervurderings- og belønningssystem har hævet både gæstetilfredsheden og arbejdsglæden, hvilket ifølge Jens Broch har gjort en mærkbar forskel. Drive-in konceptet har stort potentiale, som kæden vil udnytte yderligere fra 2025.

Læs hele historien på FødevareWatch (kræver login)

Joe & The Juice er tilbage i plus

Juicekæden har vendt underskud til overskud og oplever rekordomsætning. Ny kapital og ambitiøs vækststrategi skal sikre ekspansion på kernemarkeder og nye regioner.

Debatten om drikkepenge ruller videre

Hvordan drikkepenge gives og opfattes er under forandring i takt med nye betalingsvaner og teknologiske løsninger. HORESTA deltog tidligere på ugen i DR Aftenshowet for at fremhæve behovet for fleksibilitet og respekt for gæstens oplevelse.

Log ind