Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Rekordmange udstillere, internationale gæster og udsolgte hoteller.
3 Days of Design er vokset fra et nicheevent i Nordhavn til en festival med 467 udstillere og otte designdistrikter.
Sidste år lagde 45.000 gæster vejen forbi, og i år meldes hotellerne i København næsten udsolgt i festivalperioden.
Ifølge konstituerede adm. direktør i HORESTA, Jeppe Møller-Herskind, skaber festivalen store afledte effekter – både økonomisk og brandmæssigt – for hoteller og restauranter, der i stigende grad bliver integrerede dele af programmet. Flere danske virksomheder dropper nu udlandsmesser til fordel for København. Og med nye tiltag som lokale info-points og en specialudviklet app investeres der fortsat i at styrke kvalitet og nærvær. Festivalen sammenlignes nu med en trestjernet Michelinoplevelse – værd at rejse efter.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Alexander Kølpin åbner nyt hybridhotel i Aarhus
03-06-2025
-
3 Days of Design skaber vækst og fylder hotellerne
03-06-2025
-
København godkender nyt hotel og tv-center ved Kalvebod Brygge
03-06-2025
-
Ny måling: Flertal vil hæve aldersgrænsen for alkohol
03-06-2025
-
Billund-hotel tilpasser sig efter Ryanair-exit
03-06-2025
-
Cofoco vokser – men skruer ned for investeringerne i 2025
03-06-2025
-
Danske Hoteller A/S klar til næste opkøb efter stor Esbjerg-investering
03-06-2025
-
Comwell Hvide Hus Aalborg bliver en del af global hotelkæde
03-06-2025
-
Randers Regnskov planlægger stor udvidelse til over 50 mio. kr.
03-06-2025
-
Svinkløv Badehotel fejrer 100-års jubilæum
03-06-2025