Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Taco Bell har siden 2023 benyttet stemmestyret AI i over 500 amerikanske drive-thrus for at sikre hurtigere service og færre fejl.
Efter en række hændelser, hvor AI’en fx godkendte useriøse ordrer – som en bestilling på 18.000 kopper vand – vælger kæden nu at justere systemets anvendelse. Det sker blandt andet ved, at medarbejdere i højere grad skal kunne overvåge og gribe ind, når teknologien fejler.
Taco Bells teknologidirektør fremhæver, at AI’en har håndteret millioner af ordrer med succes, men understreger behovet for klare retningslinjer for, hvornår teknologien bør overtage – og hvornår menneskelig indgriben er nødvendig.
Læs hele historien på Benzinga
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Minister: Turismen skal fylde mere i den offentlige debat
14-11-2025
-
Too Good To Go vinder frem i presset amerikansk marked
14-11-2025
-
H.C. Andersens Hus slår besøgsrekord i Odense
14-11-2025
-
Noma skifter retning og satser på produkter til forbrugerne
14-11-2025
-
Madklubben og Arla inviterer skoleklasser i køkkenet
14-11-2025
-
Københavnere kan følge historisk restaurering af Rundetårns kuppel
14-11-2025
-
Nyt hotel på vej i Nakskov med lokal investering
14-11-2025