Et nyt samarbejde mellem betalingsudbyderen Nets og OnlinePOS er nu trådt i kraft. Det giver HORESTAs medlemmer adgang til en samlet løsning, der forener betaling og drift i ét system.
Bjarke Just Nielsen, stifter og adm. direktør i Norrlyst-koncernen med 14 restauranter i København, peger på styrken i samarbejdet mellem de to leverandører:
"Nets og OnlinePOS' løsning er for mig et indlysende valg. Det gælder uanset om du er en nyopstartet restaurant eller en mere etableret spiller. Vi bruger denne løsning på tværs af vores 14 restauranter, og er rigtig godt tilfreds med det. Som digital integration er det her en 'need to have'," siger Bjarke Just Nielsen.
Med samarbejdet bliver det nu endnu nemmere for hoteller og restauranter at håndtere alt fra ordre- og køkkenstyring til lager og regnskab – samtidig med, at man får en stabil og sikker betalingsinfrastruktur.
Som medlem af HORESTA får man adgang til særligt fordelagtige priser og vilkår gennem aftalen.
Et stærkt partnerskab med fokus på drift og sammenhæng
Samarbejdet er særligt relevant i lyset af lovkravene til digital POS-system, som stiller højere krav til sammenhæng mellem systemer. Her kan løsningen være en håndsrækning til både små og store aktører i branchen, som ønsker overblik og effektiv drift – uden trættende manuelle processer.
Partnerskabet er skabt med fokus på, at systemerne taler sammen, så restauratører og hoteloperatører kan bruge mindre tid på administration og mere tid på gæster og forretning.
OnlinePOS leverer digitale OnlinePOS-løsninger til hotel- og restaurantbranchen og har en klar mission om at gøre det nemmere for branchen at drive forretning intelligent, effektivt og smart.
OnlinePOS tilbyder to løsninger, som en del af aftalen:
- OnlinePOS Essential, til den mindre restaurant.
- OnlinePOS Plus, til dem der har brug OnlinePOS fulde løsning.
Disse kan købes eller lejes fra 399 kr./mdr.
Begge løsninger er alt-i-én-terminaler uden ekstra gebyrer for opstart, onboarding eller opsætning af produkter.
Udnyt potentialet i data og integrationer
Med OnlinePOS kan man tage imod bestillinger, sende ordrer til køkkenet, registrere betalinger og kommunikere effektivt med andre dele af huset.
Bruger man OnlinePOS håndterminaler kan man tage bestillinger, betalinger, seate gæster fra bordbookingen, samt indløse gavekort direkte ved bordet på samme terminal.
OnlinePOS integrerer derudover til en lang række tredjepartsplatforme, som giver indsigt i forretningen, mulighed for mersalg, loyalitet blandt gæster, kontrol af lager, og sikrer solidt datagrundlag på tværs af systemer.
Som medlem af HORESTA får man adgang til særligt fordelagtige priser og vilkår gennem aftalen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tennisikon i ny storinvestering af Joe & The Juice: Vil åbne egne butikker
18-12-2025
-
Visit Denmark-direktør skal styrke turismens stemme i Europa
18-12-2025
-
Aarhus halverer erhvervsturisme-støtte midt i hotelboom
18-12-2025
-
Erkender ulovlig støtte til Arena Næstved: HORESTA kræver handling i hele Danmark
18-12-2025
-
HORESTA: EU-regler bør følges op med skarpere krav til Airbnb
18-12-2025
-
Dining Week 2026: Hele landet dækkes op til gastronomisk festival
18-12-2025
-
HORESTA kritiserer forslag om at bremse hotelvækst i Indre By
18-12-2025
-
Norrlyst overtager fuldt ejerskab af bagerivirksomhed
18-12-2025
-
Luksusturismen vokser markant i Danmark og Sverige
18-12-2025