Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Just Eat har netop lanceret konceptet Just Eat+, som skal styrke selskabets position på det konkurrenceprægede leveringsmarked. For 179 kr. får kunder fri levering i tre måneder – dog kun ved ordrer over 100 kr.
I modsætning til Wolt+, der kun gælder udvalgte partnere, omfatter Just Eat+ leveringer fra samtlige 4.000 samarbejdspartnere i Danmark.
Ifølge landechef for Just Eat Danmark, Ann-Sophie Adamsen, er målet at imødekomme en stigende efterspørgsel på fleksibilitet og convenience, særligt blandt yngre brugere og familier.
Just Eat satser samtidig på nye varekategorier som morgenbrød, blomster og kioskvarer, og vil med Just Eat+ skabe et bredere og mere tilgængeligt tilbud. Konceptet udrulles i Danmark og flere andre europæiske lande.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025