Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Just Eat har netop lanceret konceptet Just Eat+, som skal styrke selskabets position på det konkurrenceprægede leveringsmarked. For 179 kr. får kunder fri levering i tre måneder – dog kun ved ordrer over 100 kr.
I modsætning til Wolt+, der kun gælder udvalgte partnere, omfatter Just Eat+ leveringer fra samtlige 4.000 samarbejdspartnere i Danmark.
Ifølge landechef for Just Eat Danmark, Ann-Sophie Adamsen, er målet at imødekomme en stigende efterspørgsel på fleksibilitet og convenience, særligt blandt yngre brugere og familier.
Just Eat satser samtidig på nye varekategorier som morgenbrød, blomster og kioskvarer, og vil med Just Eat+ skabe et bredere og mere tilgængeligt tilbud. Konceptet udrulles i Danmark og flere andre europæiske lande.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Stjernekok forlader Démodé
08-08-2025
-
Subway planlægger nyt indtog i danske storcentre
08-08-2025
-
Flere solgte hotelværelser i Odense trods fald i belægningsgrad
08-08-2025
-
Turister rejser til steder der snart forsvinder
08-08-2025
-
Tyske turister topper listen over sommerens mobilbrugere i Danmark
08-08-2025
-
Overskuddet falder på Helnan Marselis Hotel efter ansættelsesboom
08-08-2025