Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Tivoli åbner for Halloween den 3. oktober, bliver det for 20. gang, at haven midt i København forvandles til en (u)hyggelig oplevelse for hele familien. Det, der begyndte som et 10-dages eksperiment i 2006, har siden udviklet sig til en fast tradition med omkring en halv mio. gæster årligt.
Selvom Halloween ofte forbindes med amerikansk kultur, er Tivolis version stærkt inspireret af nordiske høstfester, og stemningen i Haven skabes med over 22.000 græskar, halmballer og årstidens blomster.
Gæsterne kan i år opleve musicals som Skønheden og Udyret og Tag med Alice til Eventyrland, deltage i DM i Kæmpegræskar og lade sig skræmme i scary-houses og af udklædte monstre til Monsters’ Night Out den 18. oktober.
Halloween i Tivoli løber frem til 2. november og byder også på over 40 boder med håndlavede varer og diverse snacks.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotellerne redder turismesommeren med lille fremgang
12-10-2025
-
Ny luksusrestaurant åbner få meter fra kendt gourmetsted
12-10-2025
-
Airbnb vil have registreringspligt for korttidsudlejning
12-10-2025
-
Hotel Fjordgaarden får ny ejer efter næsten 20 år
12-10-2025
-
Dining Week fejrer 15 år med udsolgte restauranter
12-10-2025
-
McDonald’s-profil i Randers går på pension efter 33 år
12-10-2025
-
Regeringen vil forenkle regler for alkoholbevillinger
12-10-2025
-
Esbjerg Park lukker efter økonomiske udfordringer
12-10-2025
-
Feriebyplaner ved Ringkøbing Fjord sat i bero
12-10-2025