Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Når Tivoli åbner for Halloween den 3. oktober, bliver det for 20. gang, at haven midt i København forvandles til en (u)hyggelig oplevelse for hele familien. Det, der begyndte som et 10-dages eksperiment i 2006, har siden udviklet sig til en fast tradition med omkring en halv mio. gæster årligt.

Selvom Halloween ofte forbindes med amerikansk kultur, er Tivolis version stærkt inspireret af nordiske høstfester, og stemningen i Haven skabes med over 22.000 græskar, halmballer og årstidens blomster.

Gæsterne kan i år opleve musicals som Skønheden og Udyret og Tag med Alice til Eventyrland, deltage i DM i Kæmpegræskar og lade sig skræmme i scary-houses og af udklædte monstre til Monsters’ Night Out den 18. oktober.

Halloween i Tivoli løber frem til 2. november og byder også på over 40 boder med håndlavede varer og diverse snacks.

Læs hele historien på Turisme.nu

HORESTA fremhæver erhvervsvenlighed i KV25-katalog

Mere smidige byggetilladelser og bedre vilkår for udeservering kan styrke oplevelseserhvervet lokalt. I HORESTAs nye KV25-katalog peges på to forslag, som kan styrke bylivet og forbedre vilkårene for virksomheder i branchen.

Tak for en inspirerende HORESTA Årsdag 2025!

Hotel-, restaurant- og turismeerhvervet var torsdag samlet i Øksnehallen til en dag fyldt med inspiration, indsigt og god energi, da HORESTA Årsdag 2025 løb af stablen. Tak til de rekordmange deltagere, der var med til at skabe en uforglemmelig dag!

Log ind