I slutningen af 2022 blev Carsten Lambrecht hentet ind fra Lidl-koncernen til Burger Kings danske og svenske afdeling. Her er hovedopgaven for Carsten Lambrecht at få vendt de røde tal på bundlinjen til sorte tal.
I det seneste afsnit af HORESTA Lounge fortæller Carsten Lambrecht, hvor han har valgt at sætte ind for at indfri målet for den populære fastfoodkæde, blandt andet med organisationens opbygning, og hvordan medarbejderundersøgelser er blevet indført.
Derudover løfter Carsten Lambrecht lidt af sløret for, hvordan burgerkæden vil nå deres mål om at omsætte for én milliard via deres nye brandingstrategi.
Det og meget mere kan du høre i seneste afsnit af HORESTA Lounge på Spotify, Soundcloud, Youtube, Appe Podcast.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA: Nej til alle 4 modeller for turistskat
12-07-2024
-
Mød fagatleterne fra skillslandsholdet
12-07-2024
PRESSEKLIP
-
Barcelona gør det. Paris gør det. Nu vil Københavns politikere også tage nyt skridt for at styre turismen
12-07-2024
-
Vicedirektør forlader Hotel- og Restaurantskolen
12-07-2024
-
Stjernekok køber rigmand ud af dansk Michelin-restaurant
12-07-2024
-
En vigtig indtægtskilde: Så mange penge bruger udenlandske turister i danske dagligvarebutikker
12-07-2024
-
Forklaringen findes i luften: Amerikanske turister strømmer til Danmark
12-07-2024
-
Stor vækst i turister fra to vigtige markeder: Lysten til at rejse til Danmark er steget syd for grænsen
12-07-2024
-
Turistbranchen lægger sig i selen for at invitere hunde indenfor
12-07-2024